Contact en openingstijden
Publieksbalies: op afspraak
Voor het aanvragen van uw paspoort, rijbewijs, uittreksels, geboorteaangifte, verhuizing en vragen over zorg en financiƫn moet u een afspraak maken. U vindt de knop voor het maken van een afspraak bij de onderwerpen.
- Kijk eerst of u het online kunt regelen.
- Maak een afspraak. De knop "afspraak maken", vindt u bij het onderwerp, zoals bijvoorbeeld: "paspoort".
- Of bel voor een afspraak 14 072 (zonder netnummer) of 072 535 66 66.
- Kunt u onverwacht toch niet komen? Laat het ons weten.
- Betaal met pin.
De receptie vindt u bij binnenkomst in het gemeentehuis. De publieksbalies (waar u alleen op afspraak terecht kunt) vindt u rechts in de bibliotheek.
Openingstijden
- maandag
- - uur
- dinsdag
- - uur
- woensdag
- - uur
- donderdag
- - uur
- vrijdag
- - uur
- zaterdag
- Gesloten
- zondag
- Gesloten
Alleen voor afval van particulieren. Legitimatie met een geldig legitimatiebewijs is verplicht. En u moet kunnen aantonen dat u in de gemeente woont (neem bijv. een brief mee met uw naam en adres erop). Zie ook Milieustraten.
Openingstijden milieustraat Rosendaal 2
Openingstijden
- maandag
- - uur
- dinsdag
- - uur
- woensdag
- - uur
- donderdag
- Gesloten
- vrijdag
- - uur
- zaterdag
- - uur
- zondag
- Gesloten
Let op: vanaf maandag 15 januari is ons adres: Westerweg 252.
Direct hulp bij crisis of geweld
Maakt u zich zorgen om een kind, kindermishandeling of huiselijk geweld?
Crisis jeugd
- Op werkdagen 8.00-17.00 uur: Sociaal Team (072) 535 66 66
- 24/7 bereikbaar: Crisisinterventieteam jeugd (088) 777 88 87
Huiselijk geweld of kindermishandeling
- Veilig Thuis 0800 2000
- Politie 0900 88 44 | bij spoed 112
Inloopspreekuur Sociaal Team Heiloo
U kunt zonder afspraak terecht tijdens het inloopspreekuur in het gemeentehuis, Westerweg 252.
- Elke maandag van 14.00 tot 15.30 uur.
Openingstijden
- maandag
- - uur
- dinsdag
- Gesloten
- woensdag
- Gesloten
- donderdag
- Gesloten
- vrijdag
- Gesloten
- zaterdag
- Gesloten
- zondag
- Gesloten
U kunt voor de inloopspreekuren over geldzaken terecht in de gemeenten Bergen, Uitgeest, Castricum en Heiloo. U hoeft geen afspraak te maken.
Let op: vanaf maandag 15 januari is het nieuwe adres van gemeentehuis Heiloo: Westerweg 252.
wanneer | tijdstip | waar | aanwezige deskundigen |
---|---|---|---|
maandag | 11.00 - 12.30 | Bibliotheek Dreef 1, Bergen | Zaffier, MEE & De Wering |
dinsdag | 9.00 - 11.00 | Gemeentehuis Castricum | Zaffier, MEE & De Wering |
dinsdag (even weken) | 15.00 - 16.30 | PostaanZee, Egmond aan Zee | Zaffier, MEE & De Wering |
maandag | 14.00 - 15.30 | Gemeentehuis Heiloo, Westerweg 252 | Zaffier, MEE & De Wering |
donderdag | 12.30 - 14.00 | Gemeentehuis Uitgeest | Zaffier, MEE & De Wering |
Zie ook
Bent u vertegenwoordiger van de media en heeft u een vraag? Kijk voor contactgegevens op de pagina voor de pers.
Onderzoek naar tevredenheid over onze dienstverlening
Wij onderzoeken doorlopend of inwoners en bezoekers tevreden zijn over het contact met de gemeente. De reacties gebruiken we voor verbetering van onze dienstverlening.
Wanneer u belt of online een afspraak maakt, kunt u daarom een sms of e-mail ontvangen.
Voor dit onderzoek gebruiken wij uw naam, telefoonnummer en e-mailadres. Uw gegevens worden door ons en het onderzoeksbureau (KCM Survey) verwerkt. Non-respondenten bewaren wij 8 weken, zodat wij u een herinnering kunnen toesturen. De gegevens van de respondenten bewaren wij 3 maanden, zodat wij u ruim de mogelijkheid bieden om het onderzoek in te vullen en wij u een terugkoppeling kunnen geven. Na het verstrijken van deze bewaartermijn worden uw gegevens verwijderd uit de systemen. Uw beoordeling wordt vervolgens anoniem verwerkt voor het verbeteren van de dienstverlening. Uw gegevens komen niet zichtbaar in de rapportages.